Όροι αγορών, όροι πώλησης, γενικές πληροφορίες

Εάν συμφωνείτε με τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις, μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας. Αν δεν αποδέχεστε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ μια παραγγελία.

Η παράδοση της παραγγελίας σας σημαίνει αυτόματη και άνευ όρων αποδοχή όλων των όρων και προϋποθέσεων.

Όλες οι τιμές σε αυτόν τον ιστότοπο περιλαμβάνουν ΦΠΑ (Φόρο Προστιθέμενης Αξίας). Δεν είναι δυνατή η επιστροφή φόρου ή επιστροφής ΦΠΑ για παραγγελίες λιανικής.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τοποθετήσει μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καθώς και έναν τηλεφωνικό αριθμό κατά τη διάρκεια της ημέρας σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Εάν επιλέξετε UPS για αποστολή, ο αριθμός τηλεφώνου του ατόμου που θα παραλάβει το δέμα είναι απολύτως απαραίτητος.

Το κόστος αποστολής υπολογίζεται αυτόματα όταν δώσετε την παραγγελία σας. Μπορείτε να δείτε το κόστος αποστολής κατά την έξοδο, πριν πληρώσετε (μόλις επιλέξετε τη χώρα προορισμού και τη μέθοδο αποστολής).

 

Αποστολή παραγγελιών

Οι διεθνείς παραγγελίες αποστέλλονται είτε ταχυδρομικώς είτε ταχυδρομικώς είτε μέσω ταχυδρομείου της UPS. Για περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλούμε δείτε τη ναυτιλία και την παράδοση

Δεν αποστέλλονται αγαθά εκτός εάν πληρώνονται πλήρως.

Συνήθως αποστέλουμε τα παραγγελθέντα προϊόντα την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα και σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις εντός δύο εργάσιμων ημερών από την πληρωμή.

Κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων (Δεκ. 1 - Ιαν. 10) ενδέχεται να αντιμετωπίσετε κάποιες μικρές ταχυδρομικές καθυστερήσεις.

Όλα τα προϊόντα που αποστέλλονται είναι σε κατάσταση μέντας. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για να συσκευάσουμε τα παραγγελθέντα αγαθά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ώστε να έχετε την παραγγελία σας στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Στην απίθανη περίπτωση που τα εμπορεύματα βλάπτονται από τον μεταφορέα, αυτό είναι ευθύνη του μεταφορέα και δεν πρέπει να θεωρούμε υπεύθυνο. Εάν λάβετε ένα δέμα με εκτεταμένη εξωτερική ζημιά, θα πρέπει να αρνηθείτε να τον δεχτείτε και να ζητήσετε από τον μεταφορέα να το στείλει πίσω ως απαράδεκτο.

 

Διανομή

 Δεν Είμαστε  υπεύθυνοι για τυχόν δασμούς ή οποιεσδήποτε άλλες επιβαρύνσεις / δαπάνες που μπορεί να προκύψουν στα τελωνεία της χώρας σας.

Δεν είμαστε υπεύθυνοι για πιθανές καθυστερήσεις στα έθιμα της χώρας σας.

Πριν δώσετε μια παραγγελία, παρακαλώ ελέγξτε τι επιτρέπεται στη χώρα σας και μέχρι ποια αξία επιτρέπεται η παραλαβή των αγροτεμαχίων χωρίς την καταβολή δασμών. Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε τους νόμους σε κάθε χώρα και δεν θα μπορούσαμε να είμαστε υπεύθυνοι με οποιονδήποτε τρόπο εάν:

Τα χρήματα που πληρώνετε για τη ναυτιλία είναι μόνο για ναυτιλία και δεν περιλαμβάνουν με κανένα τρόπο οποιαδήποτε πρόσθετα τέλη ή επιβαρύνσεις που ενδέχεται να προκύψουν στα έθιμα της χώρας σας.

· Πρέπει να υπογράψετε για να πάρετε το δέμα. Παρακαλώ μην ζητάτε να το αφήσουμε στην μπροστινή πόρτα σας.

Η πραγματική παρακολούθηση σε απευθείας σύνδεση είναι δυνατή μόνο για τα δέματα που αποστέλλονται από την UPS. Η ηλεκτρονική παρακολούθηση για τα δέματα που αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου ταχυδρομείου αέρα συνήθως δεν είναι πολύ ακριβής / ενημερωμένη. Η αναζήτηση πολύ καθυστερημένων / χαμένων αγροτεμαχίων (που αποστέλλονται μέσω αεροπορικού ταχυδρομείου) είναι δυνατή μόνο μέσω του ελληνικού ταχυδρομείου. Απαιτεί μια γραπτή αίτηση και χρειάζεται πολύ χρόνο (40-80 ημέρες) για να πάρει μια απάντηση. Ζητούμε μια αναζήτηση στο ταχυδρομείο μόνο εάν ένα αγροτεμάχιο είναι πολύ καθυστερημένο / ίσως χαθεί.

Εάν επιλέξετε UPS για αποστολή και βρίσκεστε σε απομακρυσμένη απομακρυσμένη / δύσκολη στην περιοχή περιοχή, ίσως χρειαστεί να πληρώσετε επιπλέον χρέωση για την παράδοση του αγροτεμαχίου στη διεύθυνση που μας δώσατε.

Η χρέωση αποστολής για τις Η.Π.Α. ΔΕΝ ισχύει για διευθύνσεις στην Αλάσκα, τη Χαβάη, το Πουέρτο Ρίκο, το Γκουάμ, το Παλάου και τις Παρθένοι Νήσους ή τη Διεύθυνση POBO και APO / FPO ή οποιαδήποτε άλλη διεύθυνση εκτός των Κάτω 48 κρατών.

 

Μη παραδιδόμενα Πακέτα

Τα δέματα που αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου αέρα θα μπορούσαν να μας επιστραφούν στις ακόλουθες περιπτώσεις. Το αγροτεμάχιο φτάνει στη διεύθυνση που μας δώσατε, αλλά: Α. Δεν το παραλαμβάνετε επειδή είστε μακριά, Β. Αρνείστε την παράδοση, Γ. Σε περίπτωση που μας δώσατε λάθος διεύθυνση, Δ. Τα προϊόντα που παραγγελίες δεν επιτρέπονται από τα τελωνεία σας για να εισαχθούν στη χώρα σας, Ε. Εσείς ειδοποιήσατε από το ταχυδρομείο για να πάρετε την παράδοση αλλά δεν πήγατε να παραλάβετε το αγροτεμάχιο F. για οποιονδήποτε άλλο λόγο.

Για τα δέματα που αποστέλλονται μέσω ταχυδρομείου αέρα, εάν μας ζητήσετε να τα στείλουμε ξανά, θα πρέπει να πληρώσετε το κόστος αποστολής για τη δεύτερη παράδοση σε εσάς. Το αγροτεμάχιο θα αποσταλεί μετά την παραλαβή του μη παραδοθέντος αγροτεμαχίου. Τα παραπάνω δεν ισχύουν για αγροτεμάχια που χάνονται στη θέση (ένα απίθανο γεγονός).

Επιστροφές:

Δεχόμαστε επιστροφές των αγαθών που έχετε παραγγείλει με την προϋπόθεση ότι θα ειδοποιηθούμε μέσα σε μία εβδομάδα από την παραλαβή